Verbetertraject
Door middel van diverse technieken, zoals Mystery shopping , Mystery calling , het in kaart brengen van Customer Journeys en Klantbelevingsonderzoek , analyseren wij hoe uw organisatie scoort op de ladder van klanttevredenheid en klantbeleving.
Net zoals u uw klanten graag verder wilt helpen, gaan ook wij nog een stapje verder. Door middel van een Verbetertraject dragen we zorg dat de voorgestelde verbeteringen uit de analyses, ook daadwerkelijk succesvol geïmplementeerd worden.
De start van zo’n verbetertraject ligt bij een nulmeting. Hierin brengen we de ‘status quo’ rondom klantbeleving in kaart. Deze nulmeting is de basis voor het analyseren van medewerkersgedrag, onder andere door mystery shopping en mystery calling.
Wanneer inzichten uit deze analyses zijn gecreëerd, kunnen wij in samenwerking met u de conclusies en aanbevelingen gebruiken voor een gericht actieplan. Door een continue verbetercyclus aan te houden, kunnen de uitgevoerde acties uit het actieplan afgestreept worden en opnieuw onder de loep worden genomen. Hierdoor blijft uw organisatie zich verbeteren.
“ Een verbetertraject begint met kleine stappen en groeit om grote veranderingen mogelijk te maken. “

Neem contact op
Kunnen wij u helpen door middel van een Verbetertraject of een andere vorm van klantbeleving in beeld brengen? Neem contact op via onderstaand formulier of bel (085-7606899) of stuur een WhatsApp bericht naar Janneke (06-46217113). U bent natuurlijk ook welkom op Rondweg-Noord 60 in Dokkum voor koffie of thee.