Mystery calling
Mystery calling is verwant aan mystery shopping. Wij zetten mystery calling in als losse methode, maar het kan ook onderdeel zijn van een groter mystery shopping traject .
Afhankelijk van de dienstverlening van uw organisatie, zetten wij mystery calling klein- of grootschalig in. We brengen uw klant(deel)processen in kaart, waardoor we te weten komen wat belangrijke touchpoints zijn. Als in deze touchpoints telefonisch contact mogelijk is, nemen we dit mee in onze opzet van het mystery calling traject. Insteek van deze calls kunnen zijn:
- Aankoopintentie
- Vraag om meer informatie
- Vraag om offerte
- Klacht
- Opzeggen
- Verlengen
- Gegevens verwijderen (AVG)
Wij hebben jarenlange ervaring met mystery calling en weten zodoende hoe we deze gesprekken het beste kunnen voeren voor gedegen conclusies en nuttige aanbevelingen. In deze gesprekken achterhalen wij onder andere:
- Hoe wordt de telefoon opgenomen (naam, organisatie) en is dit duidelijk en verstaanbaar?
- Wordt de beller vriendelijk en correct behandeld?
- Is de medewerker geïnteresseerd, enthousiast, neutraal of juist te amicaal?
- Stelt uw medewerker de juiste en relevante vragen om achter de juiste informatie te komen die de beller nodig heeft?
- Geeft de medewerker het juiste advies?
- Is de medewerker eerlijk als hij iets niet weet, of probeert hij zich ergens achter te verbergen?
- ‘Voelt’ de medewerker het gesprek aan?

Neem contact op
Kunnen wij u helpen met Mystery calling of een andere vorm van klantbeleving in beeld brengen? Neem contact op via onderstaand formulier of bel (085-7606899) of stuur een WhatsApp bericht naar Janneke (06-46217113). U bent natuurlijk ook welkom op Rondweg-Noord 60 in Dokkum voor koffie of thee.