Klantbelevingsonderzoek
Door middel van een Klantbelevingsonderzoek vinden we antwoorden op vragen rondom uw organisatie. Denk daarbij aan:
- Hoe scoort de organisatie op het gebied van bereikbaarheid (diverse kanalen)?
- Bevelen uw klanten uw organisatie aan bij anderen, en in welke mate?
- Welke ervaringen hebben klanten na het kopen van uw product of afnemen van uw dienst?
- Welke redenen liggen ten grondslag aan vertrekkende klanten, en welk gevoel houdt deze doelgroep over na vertrek?
De basis van het Klantbelevingsonderzoek zijn kwantitatieve metingen. Onze methodiek bevat vragenlijsten die wij verwerken tot rapportages en direct toepasbare adviezen. Afhankelijk van uw situatie passen wij één of meerdere van onze onderzoeksmethodieken toe:
- Klanttevredenheidsonderzoek
- After Sales reviews
- Exit-onderzoek
- Bereikbaarheidsscan
Wij bespreken de rapportage, analyse en adviezen met u en delen tevens deze documenten, zodat ze binnen uw organisatie gebruikt kunnen worden. Bijvoorbeeld als input voor:
- Interne trainingen
- Bespreken en doorvoeren van verbeterpunten
- Simulatie en motivatie van medewerkers
- Informatieverwerking tijdens evaluatiegesprekken
- Startpunt (nulmeting) bij verbetertrajecten
In de rapportage ontvangt u ook een vergelijk met andere bedrijven in uw vakgebied. Omdat wij gespecialiseerd zijn in enkele branches , kunnen wij (geanonimiseerde) data van uw branchegenoten gebruiken om de prestaties van uw bedrijf tegen af te zetten. Op deze manier weet u direct of uw organisatie bovengemiddeld of juist beneden het gemiddelde scoort. Dit nemen wij mee in onze adviezen.

Heeft u vragen of wilt u meer weten? We zijn u graag van dienst.
Janneke Rauwerda
Neem contact op
Bel ons direct op 085-7606899 of Whatsapp 06-46217113
Bezoekadres: Rondweg Noord 60 – Dokkum