Direct customer feedback
GuestSupport staat voor kwaliteit. Wij willen u daarom graag helpen door een gedegen onderzoek en uitgebreide analyse van klantprocessen in uw organisatie, onder andere door onze verbetertrajecten . Maar soms is het noodzakelijk om sneller te schakelen en direct verbeteringen door te voeren als de situatie daar om vraagt.
Onze dienst Direct Customer Feedback is er op gericht om direct na de ervaring van de door ons ingeschakelde mystery shoppers, feedback te geven. Zo kunnen medewerkers en/of managers direct feedback ontvangen en hierover in gesprek gaan met de mystery shopper. Op deze manier worden knelpunten snel blootgelegd en kunt u direct actie ondernemen.
Door de samenwerking tussen u als klant, onze gedreven medewerkers en onze speciaal voor deze onderzoeksmethode geselecteerde, ervaren en geïnstrueerde mystery shoppers, kunt u rekenen op een resultaat waar u echt wat aan heeft. U krijgt een helder antwoord op uw vragen over klantbeleving en kunt snel aan de slag met het doorvoeren van verbeteringen.

Neem contact op
Kunnen wij u helpen door middel van Direct Customer Feedback of een andere vorm van klantbeleving in beeld brengen? Neem contact op via onderstaand formulier of bel (085-7606899) of stuur een WhatsApp bericht naar Janneke (06-46217113). U bent natuurlijk ook welkom op Rondweg-Noord 60 in Dokkum voor koffie of thee.
Link naar Diensten-overzichtspagina