Actueel
Steeds vaker Mysteryshoppers ingezet in Noardeast Fryslân
DOKKUM – In de regio Noordoost Friesland is steeds meer interesse in het huren van een mysteryshopper. Dat merkt het pas opgerichte bedrijf GuestSupport uit Dokkum. GuestSupport doet onderzoek voor bedrijven die de mening van hun klanten willen horen. “Er is een flinke groei van bedrijven die onze mysteryshoppers in willen zetten en als het zo doorgaat komen we mensen te kort”. Dat is opvallend, want tot een jaar geleden waren er juist meer mysteryshoppers dan bedrijven.
Klanttevredenheid
Steeds meer ondernemers beseffen dat de mening van klanten belangrijk is om beter te kunnen presteren tegenover de concurrentie. GuestSupport zorgt voor concrete adviezen en rapportages tijdens en na het onderzoek. ‘’Na afloop van het onderzoek, stijgt uw klanttevredenheid gegarandeerd en zult u uw consument kennen”, vertelt Janneke Rauwerda – oprichtster van GuestSupport. Het bedrijf doet naast onderzoek via mysteryshoppers ook onderzoek via mystery calling, customerjourney en feedback mystery shopping waarbij direct een terugkoppeling over een klantbezoek wordt gegeven.
Mysteryshoppers gezocht
Alhoewel er steeds meer vraag naar mystery shoppers is, is er een tekort aan mensen. Als mystery shopper doet u hetzelfde als iedere andere consument in de winkel. U kunt bijvoorbeeld om inlichtingen vragen, een verkeerde aankoop terugbrengen of laten adviseren door één van de medewerkers. Die ervaring en indruk die u vervolgens krijgt vult u in op een vragenlijst. Nieuwsgierig geworden? Aanmelden als mysteryshopper kan via de website